S cieľom uľahčiť užívateľom používať našej webové stránky a vylepšovať stránku využívame cookies. Povoliť?

TOVAR V AKCII

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Cena iba u nás 35,0 Eur
skladom ÁNO

Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky 2024

 

 

  1. Všeobecné obchodné podmienky (VOP)

Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľom webových stránok na doméne www.auraziaric.sk je obchodná spoločnosť: EVAN´S  WORLD s.r.o., Nám. Oslobodenia 3, 905 01  Senica, IČO: 46672028, (ďalej len „Obchodník“). Obchodník prevádzkuje webové stránky za účelom predaja tovaru prostredníctvom elektronického obchodu („e-shop“) umiestneného na internetovej doméne

 

               Cieľom e-shopu www.auraziaric.sk je ponúknuť zákazníkovi štýlovosť, kvalitu a rýchle doručenie za prijateľné ceny. Ak máte v súvislosti s používaním tejto webovej lokality akúkoľvek otázku, neváhajte sa na nás obrátiť prostredníctvom nižšie uvedených kontaktných údajov.

 

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1.     Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktoré vznikajú v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku prostredníctvom elektronických zariadení, a predmetom ktorej je kúpa a predaj tovaru z ponuky e-shopu Obchodníka umiestneného na webovej doméne www.auraziaric.sk (ďalej len „Zmluva“).

1.2.     Súčasťou týchto VOP sú informácie pre Kupujúceho v postavení spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z uzatvorenej Zmluvy podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) a podľa súvisiacich platných právnych predpisov na ochranu kupujúceho.

1.3.     Kupujúcemu a každej tretej osobe je umožnené dostatočne sa oboznámiť s obsahom týchto VOP a to (nie len, ale aj) prístupom k ich zneniu zverejnenému na webstránke Obchodníka: www.auraziaric.sk

1.4.     Pred uzatvorením kúpnej zmluvy je nevyhnutné, aby sa Kupujúci oboznámil s ustanoveniami týchto VOP a rovnako tak so Zásadami ochrany osobných údajov, a Zásadami používania cookies.

1.5.     Ustanovenia týchto VOP v znení platnom v deň uzatvorenia Zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.

1.6.     Ustanovenia odchylné od týchto VOP si zmluvné strany môžu dohodnúť písomne v konkrétnej zmluve. V prípade, že Obchodník a Kupujúci uzatvoria písomnú zmluvu (vrátane znenia v elektronickej forme), v ktorej si dohodnú podmienky odchylné od týchto VOP, takto odchylne dohodnuté zmluvné ustanovenia majú prednosť pred týmito VOP. Odchylne dohodnuté podmienky zároveň nesmú byť v rozpore s platnými právnymi predpismi.

1.7.     Ustanovenia týchto VOP sa môžu stať aj neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim v prevádzke Obchodníka (t. j. inak ako na diaľku), ak sa na tom pri uzatváraní takej zmluvy zmluvné strany preukázateľne dohodnú.

1.8.     Všetky vzťahy týkajúce sa Zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami:

  1. a)        sa v prípade Zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim v postavení spotrebiteľa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej ako „Občiansky zákonník“), zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení (ďalej ako „Zákon o elektronickom obchode“), zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákon č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov, zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov a ustanoveniami ostatných aplikovateľných všeobecne záväzných právnych predpisov,
  2. b)        sa v prípade Zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim - podnikateľom, riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a ustanoveniami ostatných aplikovateľných všeobecne záväzných právnych predpisov.

1.9.     Tieto VOP sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

1.10.  Kupujúci a/alebo akákoľvek tretia strania je viazaná týmito VOP a zásadami ochrany osobných údajov. Ak Kupujúci nesúhlasí s ustanoveniami týchto VOP ako aj zásadami ochrany osobných údajov, nie je oprávnený e-shop Obchodníka používať.



  1. DEFINÍCIA POJMOV POUŽÍVANÝCH VO VOP

2.1.     Zmluvou (kúpnou zmluvou) sa na účely týchto VOP rozumie každá kúpna zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim uzavretá na diaľku, prostredníctvom elektronických zariadení a eshopu na doméne www.auraziaric.sk. Zmluva je uzatvorená na základe riadne vyplnenej a odoslanej Objednávky Kupujúceho prostredníctvom e-shopu. (Zmluvné strany si môžu osobitne dohodnúť aj iný spôsob odoslania Objednávky.) Zmluva sa považuje za uzavretú vo chvíli, keď Kupujúci dostane na email potvrdenie Objednávky od Obchodníka (ďalej len „Zmluva“); Uzatvorením Zmluvy vzniká Obchodníkovi záväzok dodať Kupujúcemu vymienený tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru. Kupujúcemu vzniká záväzok zaplatiť Obchodníkovi kúpnu cenu podľa dohodnutých platobných podmienok a dodaný tovar prevziať.

2.2.     Zmluvnými stranami sa rozumie spoločné označenie Obchodníka a Kupujúceho;

2.3.     Obchodníkom (predávajúcim) sa rozumie obchodná spoločnosť  EVAN´S  WORLD s.r.o., Nám. Oslobodenia 3, 905 01  Senica, IČO: 46672028,  (ďalej len „Obchodník“), ktorý je prevádzkovateľom internetového obchodu (e-shopu) na doménewww.auraziaric.sk. Obchodník je oprávnený predávať tovar (čo zahŕňa komunikáciu s Kupujúcim, fakturáciu tovaru, zasielanie tovaru a pod.) prostredníctvom e-shopu. Obchodník je platcom DPH;

2.4.     Kupujúcim sa rozumie užívateľ e-shopu, resp. každý návštevník e-shopu, ktorý odoslal Objednávku prostredníctvom e-shopu Obchodníka, ak sa zmluvné strany nedohodli inak. Kupujúci uznáva elektronickú komunikáciu s Obchodníkom predovšetkým prostredníctvom Objednávky e-shopu, telefónu a e-mailovej komunikácie. Ak Kupujúci nakupuje v súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou (podnikateľ/právnická osoba), uvádza tiež obchodné meno, miesto podnikania alebo sídlo, IČO a DIČ.

2.5.     Tovarom sa rozumejú všetky (hnuteľné) veci zverejnené na e-shope Obchodníka;

2.6.     Cenou sa rozumie predajná cena tovaru z web stránky elektronického obchodu (e-shopu) Obchodníka, pričom cena zahŕňa aj daň z pridanej hodnoty (DPH) vo výške stanovenej platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Predajná cena nezahŕňa cenu za doručenie tovaru alebo prípadne iné voliteľné služby;

2.7.     Cenou za dodanie tovaru sa rozumie finančná čiastka, ktorú kupujúci hradí za dodanie tovaru (doprava, poštovné). Cena za dodanie tovaru je Kupujúcemu komunikovaná pred odoslaním objednávky, pričom jej výška je určená podľa konkrétneho spôsobu dodania tovaru, ktorý si Kupujúci zvolí a odsúhlasí označením z možností dopravy v Objednávke. Cena za dodanie tovaru sa automaticky započítava do celkovej ceny, ktorú má Kupujúci povinnosť zaplatiť.

2.8.     Celkovou (kúpnou) cenou je súčet všetkých predajných cien a cien za dodanie tovaru, ktoré kupujúci objedná na základe vytvorenej Objednávky v e-shope;

2.9.     DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky (Zákon č. 222/2004 Z. z. Zákon o dani z pridanej hodnoty);

2.10.  Objednávkou sa rozumie návrh Kupujúceho na uzavretie Zmluvy s Obchodníkom,

2.11.  Potvrdením objednávky sa rozumie potvrdenie objednávky, ktoré obsahuje všetky povinné náležitosti akceptácie návrhu na uzatvorenie Zmluvy.



  1. KONTAKTNÉ ÚDAJE OBCHODNÍKA, DOHLAD NAD ČINNOSŤOU OBCHODNÍKA, INFORMAČNÉ POVINOSTI OBCHODNÍKA

3.1.     Kontaktné údaje Obchodníka (a komunikačné prostriedky umožňujúce spotrebiteľovi rýchly kontakt a komunikáciu s Obchodníkom) – nižšie uvedené kontaktné údaje môže zákazník použiť pre odstúpenie od zmluvy, podanie reklamácie alebo podnetu, sťažnosti, správy, či žiadosti o nápravu Obchodníkovi v súvislosti s ponúkaným tovarom:

obchodné meno:            EVAN´S  WORLD s.r.o.,
so sídlom:                        Nám. Oslobodenia 3, 905 01  Senica,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Vložka číslo:  29403/T
IČO:                                46672028
DIČ:                                2023517210

prevádzka Obchodníka: Trenčianská 23a, Nové Mesto nad Váhom
email Obchodníka:         ivake@ivake.sk
tel:                                   +421 (0) 905 234 426
v pracovných dňoch v čase medzi 08:00 a 16:00  hod. 
K
upujúci alebo tretia strana môže tiež využiť prostriedok online komunikácie s Obchodníkom prostredníctvom
- facebooku: https://www.facebook.com/auraziaric
- chat-u na www.auraziaric.sk

3.2.     Orgán dohľadu, ktorému činnosť Obchodníka podliehaVo vzťahu k ochrane kupujúcich v postavení spotrebiteľov je orgánom dohľadu Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08, podnety@soi.sk

3.3.     Kontrolu dodržiavania povinností, ktoré pre podnikateľov vyplývajú zo živnostenského zákona vykonáva živnostenský úrad v sídle kraja, Klientske centrum Trenčín Živnostenské podnikanie. Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín. Tel: 032/7411 418

3.4.     Kontrolu a dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; webové sídlo: dataprotection.gov.sk, tel. číslo: 02 3231 3214; e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.

3.5.     Obchodník nevykonáva automatizované rozhodovanie vrátane profilovania.

3.6.     Obchodník neprijal žiadny osobitý kódex správania.

3.7.     Obchodník nevyužíva prostriedky diaľkovej komunikácie so zvýšenou tarifou.

3.8.     Obchodník účtuje k cene tovaru osobitne náklady na dodanie/dopravu, ktoré sú osobitne špecifikované v čl. IV týchto VOP a sú Kupujúcemu komunikované aj v procese vytvárania objednávky. Zároveň Obchodník uvádza sumarizáciu nákladov v celkovej cene v akceptácii objednávky doručovanej na email Kupujúceho.


4. INFORMÁCIE O TOVARE, INFORMÁCIE O CENÁCH, DOSTUPNOSTI, DODAÍCH PODMIENKACH A NÁKLADOCH NA DODANIE , PLATOBNÝCH PODMIENKACH A NÁKLADOCH NA VRÁTENIE TOVARU

4.1.     Informácie o tovare a popis tovaru je uvedený pod každou fotografiou ponúkaného tovaru. Farebné vyobrazenie tovaru nemusí presne zodpovedať skutočnosti, z dôvodu nepresnosti zobrazovacích jednotiek počítača.

4.2.     Obvyklá dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare na e-shope. Obchodník zobrazuje v e-shope informáciu o obvyklej dostupnosti. Reálna dostupnosť tovaru je Kupujúcemu potvrdená v elektronickej akceptácii jeho Objednávky.

4.3.     Ceny tovarov uvedené v katalógu e-shopu sú uvádzané v EUR. Cena tovaru je konečná,  zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH) vo výške stanovenej všeobecne záväznými právnymi predpismi. Cena nezahŕňa náklady spojené s doručením a prepravou tovaru alebo iné voliteľné služby. Náklady spojené s doručením tovaru a náklady za iné voliteľné služby sú uvedené pri vytváraní objednávky a sú automaticky pripočítané ku kúpnej cene tovaru. Ceny tovarov sú platné po dobu zverejnenia na e-shope. V prípade uvedenia ceny tovaru, ktorá je úplne zjavne chybná, takto chybne uvedená cena Obchodníka nezaväzuje.

4.4.     Cena (celková cena) za objednávku je v prípade bezhotovostnej platby splatná do 3 dní od potvrdenia objednávky Kupujúcemu (t.j. do 2 dní od uzavretia Kúpnej zmluvy). Cena sa považuje za zaplatenú okamihom pripísania na bankový účet Obchodníka, (resp. sprostredkovateľa zabezpečujúceho prijatie platby).

4.5.     V prípade platby cez dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.

4.6.     Ak si zmluvné strany v kúpnej zmluve nedohodli inak, Obchodník sa zaväzuje dodať tovar bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t.j. od potvrdenia objednávky Kupujúcemu), ak pri tovare nebola dohodnutá dlhšia dodacia lehota. Ak je tovar skladom, je Obchodníkom expedovaný v čo najkratšom čase. Odosielanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní v čase od 08:00-17:00 hod.

4.7.     Dodacie lehoty sa predlžujú v prípade neočakávaných, Obchodníkom nezavinených skutočností, ako napr. neočakávané zásahy vyššej moci, stávky a ďalšie prekážky, ktoré sa nedajú Obchodníkom ovplyvniť.

4.8.     Ak sa v Objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, Obchodník informuje o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. To platí aj v prípade, ak sa v Objednávke nachádza len jeden tovar.

4.9.     Kupujúci je povinný ihneď po doručení zásielky s tovarom tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti zásielky sa zaväzuje bezodkladne informovať Obchodníka.

4.10.  Obchodník je povinný dodať Kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy.

4.11.  Ak Obchodník nesplnil svoj záväzok dodať tovar v lehote podľa predchádzajúceho bodu, a zmluvné strany si dodanie nedohodli inak, Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy.

4.12.  Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba (okrem dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru. Ak sa tovar dodáva oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.

4.13.  Obchodník nenesie zodpovednosť za nedodanie tovaru (nesprávne doručenie tovaru) v dôsledku uvedenia nesprávnych kontaktných údajov Kupujúceho.

4.14.  Kupujúci je povinný tovar prevziať a/alebo poskytnúť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady Obchodníka z dôvodu opakovaného nezastihnutia Kupujúceho, Obchodník má voči Kupujúcemu nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.

4.15.  Ak má Kupujúci z iného členského štátu EÚ mimo územia Slovenskej republiky záujem objednať si tovar cez e-shop Obchodníka na www.auraziaric.sk, môžete tak urobiť, takto objednané produkty mu však môžu byť doručené len do kamennej predajne Obchodníka alebo na Kupujúcim uvedenú doručovaciu adresu na území Slovenskej republiky.

4.16.  Pokiaľ kupujúcemu vzniknú náklady za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatvorením zmluvy (napr. poplatky za využitie dát a pod.), kupujúci tieto náklady hradí sám.

4.17.   Internetový obchod ponúka nasledovné možnosti platby:

  1. a) Dobierka - v rámci Slovenskej republiky najpoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar Kupujúci uhradí až pri jeho prevzatí,
    b) Prevod na bankový účet Obchodníka - platba prostredníctvom vkladu na bankový účet Predávajúceho. Číslo účtu Predávajúceho bude Kupujúcemu zaslané v potvrdení Objednávky. Ako variabilný symbol slúži číslo objednávky,
  2. c)Platba platobnou kartou alebo prostredníctvom internetbankingu- cez službu GOPAY,

4.18.  Cena za dodanie tovaru objednaného v rámci jednej Objednávky je nezávislá na počte objednaných kusov tovaru. Dodanie tovaru je vykonávané prostredníctvom doručovacích služieb. Výška ceny za dodanie tovaru je určená podľa konkrétneho spôsobu dodania tovaru, ktorý si Kupujúci zvolí a odsúhlasí označením z možností dopravy v Objednávke. Kupujúci je povinný uhradiť Obchodníkovi cenu za dodanie súčasne s úhradou kúpnej ceny za tovar, ak sa nejedná o prípady, kedy Obchodník Kupujúcemu cenu za dodanie tovaru neúčtuje. Cena za dodanie tovaru (poštovné) a cena služby dobierka sa zobrazuje pri vytváraní objednávky v tzv. "pokladni" pred potvrdením Objednávky.

4.19.  Celkovú kúpnu cenu nie je možné uhradiť žiadnymi poukážkami alebo šekmi vydanými akýmkoľvek právnym subjektom.

4.20.  Daňový doklad (faktúra) bude pri doručení priložená v balení tovaru, alebo bude odoslaná Kupujúcemu elektronicky emailom.

4.21.  Kupujúci odoslaním Objednávky zároveň dáva súhlas s elektronickým zasielaním faktúr. Zasielané elektronické faktúry sú vo formáte PDF zabezpečené proti pozmeňovaniu obsahu a spĺňajú všetky náležitosti daňového dokladu.

4.22.  Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom Obchodníka, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru na Kupujúceho., alebo ak Kupujúci tovar neprevezme, nebezpečenstvo škody na veci prechádza na Kupujúceho okamihom, kedy mu Obchodník umožnil s tovarom nakladať.

4.23.  Ak to vyžaduje povaha tovaru, alebo ak určuje takú povinnosť vyslovene príslušná kogentná právna norma, ktorej podlieha právny vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim, je Obchodník povinný ako súčasť objednávky dodať Kupujúcemu takú dokumentáciu, informácie a doklady vzťahujúce sa k dodávanému tovaru, ktoré sú nutné k prevzatiu a užívaniu tovaru. Dokumentácia bude dodaná v slovenskom jazyku, ak neurčuje uvedený právny predpis inak.

4.24.  Spoločnosť EVAN´S  WORLD s.r.o., nenesie zodpovednosť za kurzový rozdiel a prípadné bankové poplatky, ktoré si účtuje banka na strane spotrebiteľa, najmä pri uznanej reklamácii a vrátení kúpnej ceny za tovar. (Zákazníci, ktorí si tovar objednajú v cudzej mene (napr. Český občan si vytvorí objednávku v mene Euro), môže byť pri neskoršej reklamácii a požadovaní vrátenia kúpnej ceny ukrátený o kurzový rozdiel a bankové poplatky za prevod EUR -> CZK.  Českým zákazníkom odporúčame prepnúť eshop do ich meny CZK, vľavo hore a vtedy bude aj prípadná reklamácia vrátená v CZK a teda bez kurzového rozdielu a poplatkov za prevod.)

4.25.  Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak, prípadne do platnosti termínu akcie.



  1. OBJEDNÁVKA TOVARU, POTVRDENIE objednávky

5.1.     Ak Kupujúci prejaví záujem o kúpu niektorého z tovarov ponúkaných v e-shope Obchodníka, môže odoslať Obchodníkovi návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy jedným z nižšie popísaných spôsobov:

5.2.     Odoslanie návrhu prostredníctvom objednávkového formulára:

5.2.1.   Kupujúci vloží zvolený tovar kliknutím na „Kúpiť“ do virtuálneho nákupného košíka. Po tom, čo Kupujúci umiestni do košíka všetok tovar o ktorého kúpu má záujem, preklikne na políčko „Pokladňa“ a postupuje k vyplneniu Objednávkového formulára, ktorý obsahuje podstatné náležitosti potrebné k vyplneniu návrhu Zmluvy.

5.2.2.   Kliknutím na ikonu „Pokladňa“ sa Kupujúci dostane na podstránku nákupného košíka, kde pravdivo vyplní povinné polia objednávky s názvom „Fakturačná adresa“, ktorými sú: ........................., a zvolí spôsob dopravy zásielky v poliach označených ako „Spôsob dopravy“ a spôsob úhrady kúpnej ceny  v poliach označených ako „Spôsob platby“.

5.2.3.   Kupujúci je pred definitívnym zaslaním Objednávky oprávnený využiť možnosti previesť dôkladnú kontrolu celej objednávky a detailne preštudovať tieto obchodné podmienky a reklamačné podmienky.

5.2.4.   Pred odoslaním objednávky je Kupujúci povinný sa oboznámiť s ustanoveniami týchto VOP a v prípade súhlasu s ich znením vyjadriť svoj súhlas s ich znením s tým, že momentom uzatvorenia Zmluvy sa stanú jej neoddeliteľnou súčasťou. Súhlas Kupujúci vyjadruje prostredníctvom zaškrtnutia na to určeného políčka pod objednávkovým formulárom. Pri odsúhlasení so znením týchto VOP je Kupujúci oprávnený oboznámiť sa so Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré obsahujú informácie Obchodníka ako Spracovateľa osobných údajov o tom, ako budú spracúvané osobné údaje Kupujúceho v prípade vyplnenia objednávky, ako aj v procese uzatvárania zmluvy či prípadného ďalšieho spracovania osobných údajov;

5.2.5.   Následne Kupujúci po sumarizácii vybraného tovaru a oboznámení s VOP a zásadami ochrany osobných údajov klikne na ikonku „Odoslať objednať s povinnosťou platby“.

5.3.     Správne a úplne vyplnená Objednávka Kupujúceho je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy na diaľku (na základe ktorej dochádza k dodaniu tovaru Kupujúcemu za uhradené kúpnu cenu). Kupujúci potvrdzuje, že odoslaním objednávky akceptuje cenu tovaru, povinnosť zaplatiť za tovar, obchodné podmienky a reklamačné podmienky e-shopu.

5.4.     Bezodkladne po odoslaní Objednávky bude Kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke tovaru (event. aj na telefónne číslo) zaslané elektronické potvrdenie prijatia Objednávky, ktorým Obchodník potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie. Potvrdenie prijatia Objednávky má len informatívny charakter, nepovažuje sa za akceptáciu Objednávky na základe ktorej dochádza k vzniku kúpnej zmluvy. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôže Obchodník objednávku potvrdiť, zašle kupujúcemu ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. (Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Kupujúci ponuku Obchodníkovi potvrdí.)

5.5.     Záväzné akceptovanie objednávky zašle Obchodník Kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia Objednávky.

5.6.     Kúpna zmluva je uzavretá doručením akceptácie objednávky v elektronickej alebo písomnej podobe kupujúcemu.

5.7.     Obchodník nenesie zodpovednosť za prípadné vytvorenie/odoslanie falošnej objednávky.



  1. NÁHRADA NÁKLADOV

6.1.     Ak Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom objednávku včas nestornoval ani neprebral v odbernej lehote, môže byť náhrada škody vo výške hodnoty oprávnených nákladov na zabalenie a odoslanie objednávky vymáhaná v súdnom konaní.



7. UZATVORENIE ZMLUVY NA DIAĽKU A VZNIK KÚPNEJ ZMLUVY

7.1.     Tovar umiestený na e-shope Obchodníka www.auraziaric.sk je informatívneho charakteru a nie je výzvou na kúpu. Obchodník nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadne tohoto tovaru.

7.2.     Odoslaním objednávky Kupujúci vyjadruje súhlas s predajnou cenou tovaru a cenou za dodanie tovaru.

7.3.     Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy: Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním Objednávky (návrhu) Kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy Obchodníkom (t.j. záväzným akceptovaním Objednávky Kupujúceho).

7.4.     Obchodník môže akceptovať objednávku Kupujúceho, ktorú Kupujúci učiní vo forme:

  1. a) e-mailovej správy Kupujúceho zaslaného Obchodníkovi na adresu: ivake@ivake.sk
  2. b) vyplneného a odoslaného formulára na e-shope Obchodníka,
  3. c) telefonickej objednávky.

7.5.     Záväzným akceptovaním objednávky je e-mailové/telefonické potvrdenie Obchodníka Kupujúcemu o akceptovaní Objednávky (po predchádzajúcom prijatí objednávky a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného Kupujúcim označené napríklad ako "potvrdenie objednávky").

7.6.     Záväzné akceptovanie Objednávky obsahuje nasledovné údaje:

7.6.1.1.          názov a množstvo objednaného tovaru,

7.6.1.2.          kontaktné/fakturačné údaje Obchodníka (obchodné meno, sídlo, IČO, IČ DPH, email, tel.)

7.6.1.3.          kontaktné/fakturačné údaje Kupujúceho

7.6.1.4.          celkovú cenu objednaného Tovaru vrátane nákladov na balenie, dodanie a dopravu,

7.6.1.5.          platobné a dodacie podmienky,

7.6.1.6.          informácie o práve Kupujúceho (Spotrebiteľa) odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia tovaru spolu s informáciami o postupe pri uplatňovaní tohto práva a formulárom na odstúpenie, ako aj informáciou o tom, že ak Kupujúci využije toto právo, bude znášať náklady na vrátenie tovaru sám alebo uvedenie informácie o nemožnosti odstúpenia od Zmluvy,

7.6.1.7.          znenie VOP vo formáte PDF zabezpečené proti pozmeňovaniu obsahu,

7.6.1.8.          poučenie o zodpovednosti Obchodníka za vady tovaru a

7.6.1.9.          informácia o možnosti využitia alternatívneho riešenia sporov.

7.7.     Kúpnu zmluvu je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi Kupujúcim a Obchodníkom, ak zákon alebo iný všeobecne záväzný právny predpis neustanovuje inak.

7.8.     Na e-mailovú adresu Kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho Objednávky.



  1. STORNOVANIE (ZRUŠENIE) OBJEDNÁVKY

8.1.     Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom môže stornovať objednávku do času, kedy nedošlo k vzniku Zmluvy (t.j. do času, kedy Kupujúci neobdržal od Obchodníka e-mail s akceptáciou Objednávky). Stornovať objednávku možno zaslaním žiadosti o storno objednávky na adresu ivake@ivake.sk alebo telefonicky na tel. číslo +421 (0) 905 234 426. Za storno objednávky podľa predchádzajúcej vety si Obchodník neúčtuje žiadne poplatky. V prípade, že už došlo k úhrade kúpnej ceny, Obchodník vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu v lehote 14 dní bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny. 

8.2.     Obchodník má právo stornovať objednávku z dôvodu vypredania tovaru alebo nedostupnosti tovaru. O stornovaní objednávky Obchodník Kupujúceho bezodkladne písomne alebo telefonicky informuje. V prípade, že Kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, táto mu bude vrátená do 14 dní bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny.

 


  1. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

9.1.     Obchodník sa zaväzuje dodať:

9.1.1.       druh a množstvo tovaru dohodnutý v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania       objednávky, okrem zjavných omylov, v prípade výraznej zmeny ceny tovaru alebo nedostupnosti tovaru.

9.1.2.       tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

9.1.3.       Kupujúcemu doklady v písomnej alebo elektronickej forme potrebné na jeho prevzatie a užívanie.

9.2.     Obchodník je povinný informovať Kupujúceho o skutočnostiach, ktoré mu bránia dodať tovar v lehote 30 dní od potvrdenia Objednávky.

9.3.     Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť Kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení.

9.4.     Kupujúci sa zaväzuje:

9.4.1.       zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň      odoslania objednávky.

9.4.2. objednaný tovar prevziať v mieste, ktoré uviedol v Objednávke.

9.5.     Kupujúci je oprávnený

9.5.1.       skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť,

9.5.2.       prekontrolovať neporušenosť obalu tovaru resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

9.5.3.       uhradiť náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy (resp. náklady na vrátenie tovaru, ktorý               vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty).

9.5.4.       uhradiť Obchodníkovi hodnotu zníženia tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré            je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru;

9.5.5.       poskytnúť Obchodníkovi správne a presné informácie, najmä reálne údaje o svojej osobe tak, aby bolo    možné platne s Kupujúcim uzatvoriť Zmluvu a dodať Kupujúcemu vybraný tovar, v súlade s týmito VOP              a platnými právnymi predpismi.

9.6.     Obchodník nezodpovedá za:

9.6.1.       oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

9.6.2.       prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nepredvídateľných prekážok.

9.6.3. NAJNIŽŠIA CENA za posledných 30 dní, bude pri každej tovarovej položke znázornená cenovým grafom, pred stlačením tlačítka kúpiť.

 

 


  1. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY KUPUJÚCIM – VRÁTENIE TOVARU

10.1.  Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej prostredníctvom e-shopu Obchodníka bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.

10.2.  V prípade, ak boli jednotlivé položky tovarov objednané na základe jednej Objednávky dodane oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.

10.3.  Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva „zruší“, Kupujúci vráti Obchodníkovi zakúpený tovar a Obchodník vráti Kupujúcemu peniaze.

10.4.  Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej prostredníctvom e-shopu Obchodníka aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

10.5.  Právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom e-shopu je Kupujúci povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe na adresu alebo na e-mailovú adresu Obchodníka.

10.6.  Pri odstúpení od zmluvy môže Kupujúci postupovať podľa poučenia o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy, ktoré si spotrebiteľ môže stiahnuť TU, a na odstúpenie od zmluvy môže Kupujúci použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na stiahnite TU.

10.7.  Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom e- shopu Obchodníka v prípade, že Obchodník nesplnil svoj záväzok a tovar nedodal v lehote 30 dní od potvrdenia objednávky, ak si zmluvné strany nedohodli dodanie inak.

10.8.  Kupujúci nemôže odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je:

  1. a) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  2. b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek/špecifikácií spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa (tovar na zákazku),
  3. c) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  4. d) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho.

10.9.  Kupujúci má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru, nemá však právo začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť Predávajúcemu. Tovar použitý vo väčšom rozsahu ako postačuje na jeho odskúšanie vrátiť nemožno, ak Predávajúci v konkrétnom prípade nerozhodne inak; v takomto prípade Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Vo vzájomnej súvislosti s podmienkou uvedenou v predchádzajúcej vete je možné vrátiť len tovar, ktorý:

  1. a) je v pôvodnom stave,
  2. b) nejaví známky používania a opotrebovania vo väčšom rozsahu,
  3. c) je nepoškodený,
  4. d) je kompletný (vrátane príslušenstva, návodu atď.).

10.10.       Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak bolo oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.

10.11.       Kupujúci je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať tovar späť na adresu Predávajúceho. Lehota sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci odošle tovar Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Odporúčame, aby si Kupujúci vyhotovil pre vlastnú potrebu kópiu daňového dokladu (faktúry) a tovar zaslal doporučene a ako poistenú zásielku. Tovar nie je vhodné zasielať dobierkou, takýto tovar nebude Obchodníkom prevzatý.

10.12.       Kupujúci je povinný priložiť do balíka daňový doklad (faktúru), s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. ktorý mu bol doručený. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

10.13.       Náklady spojené s vrátením tovaru znáša Kupujúci. Podľa dostupných informácií, je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré Kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 5,- EUR s DPH.

10.14.       Obchodník sa zaväzuje kúpnu cenu vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia prejavu o odstúpení od Zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri platbe, pokiaľ nebol dohodnutý iný spôsob platby. Platba za zakúpený tovar bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu Obchodníka, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho čo nastane skôr. Obchodník vráti Kupujúcemu platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Obchodníka dohodnúť sa s Kupujúcim na inom spôsobe úhrady.

10.15.       V prípade neoprávneného odstúpenia od Zmluvy bude tovar vrátený na náklady Kupujúceho.

10.16.       Obchodník nie je oprávnený jednostranne započítať pohľadávky Obchodníka a Kupujúceho, ktoré vzniknú odstúpením od zmluvy.



  1. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY OBCHODNÍKOM

11.1.  Obchodník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade, že Kupujúci neprevezme zásielku, ktorú si objednal. Neprevzatie zásielky nie je možné podľa platnej právnej úpravy považovať za platné odstúpenie od zmluvy zo strany Kupujúceho. Obchodník je v takom prípade oprávnený žiadať od Kupujúceho náhradu škody vzniknutú z (akýchkoľvek) nákladov, ktoré sú spojené s neprevzatím objednanej zásielky, prípadne opätovným doručovaním zásielky. Všetky spory budú riešené súdnou cestou, v súlade s právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.

11.2.  V prípade, ak Kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto VOP, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a Predávajúci nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto VOP Kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť Kupujúcemu.

11.3.  Obchodník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípade nemožnosti dodania tovaru v dôsledku chybne vypočítanej celkovej ceny, alebo zjavne nesprávne uvedenej predajnej ceny tovaru (za predpokladu, že už neučinil zrušenie Objednávky Kupujúceho). Obchodník v prípade, že došlo k úhrade kúpnej ceny, vráti peniaze Kupujúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia prejavu o odstúpení Kupujúcemu rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri úhrade



  1. REKLAMAČNÝ PORIADOK (ZOPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU)

12.1.  Obchodník zodpovedá za to, že tovar nemá pri jeho prevzatí Kupujúcim (alebo určenou osobou) chyby. To znamená, že v čase, keď Kupujúci tovar preberá, tovar najmä:

- zodpovedá objednávke,

- je vhodný na dohodnutý alebo požadovaný účel,

- sa hodí na účel, na ktorý sa tento druh tovaru bežne používa,

- má dohodnuté príslušenstvo, balenie, prípadne pokyny na použitie, ak sú potrebné,

- zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorke či predlohe, ktorú Obchodník sprístupnil Kupujúcemu pred uzatvorením Zmluvy,

- vyhovuje právnym predpisom.

12.2.  Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má tovar (ktorý Kupujúci zakúpil) v čase dodania tovaru a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania.

12.3.  Kupujúci uplatňuje reklamáciu u Obchodníka bez zbytočného odkladu.

12.4.  Kupujúci uplatňuje reklamáciu písomne poštou na adrese Obchodníka uvedenej v KONATKTNÝCH ÚDAJOCH OBCHODNÍKA alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese ivake@ivake.sk, lebo v kamennej predajni Obchodníka v zákonom stanovenej záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ medzi stranami nebolo dohodnuté inak, a začína plynúť od prevzatia tovaru Kupujúcim.  

12.5.  Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru, a uviesť akým spôsobom požaduje vadu odstrániť. V prípade, že došlo k zmene kontaktných údajov Kupujúceho, v záujme riadneho vybavenia reklamácie je Kupujúci povinný uviesť aj svoje aktuálne kontaktné údaje. Reklamované vady je Kupujúci povinný jasne odfotiť a zaslať na vyššie uvedenú emailovú adresu. K reklamácií, alebo k výmene tovaru odporúčame vyplniť náš reklamačný formulár, ktorý je k stiahnutiu TU.  

12.6.  Kupujúci zašle Obchodníkovi spolu s reklamovaným tovarom originál daňového dokladu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru, odporúčame tovar zaslať doporučene a ako poistenú zásielku. Predávajúci nepreberie reklamovaný tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.

12.7.  Obchodník poskytne Kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Kupujúcim, pričom v potvrdení o vytknutí vady uvedie Kupujúcemu lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota na odstránenie vady musí byť primeraná (t.j. najkratší čas, ktorý Obchodník potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru, s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady). Lehota oznámená Obchodníkom však nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť.

12.8.  Vybavenie reklamácie bude Kupujúcemu oznámené telefonicky, písomne alebo elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie netrvá dlhšie ako 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru Obchodníkovi, pokiaľ si objektívne dôvody nevyžiadajú jej dlhšie trvanie alebo sa zmluvné strany nedohodnú inak.

12.9.  Ak si Kupujúci reklamovaný tovar naspäť neprevezme, Obchodník je oprávnený požadovať náhradu primeraných nákladov spojených s uskladnením tovaru.

12.10.       Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Obchodníkovi neprimerané náklady.

12.11.       Obchodník môže odmietnuť Kupujúcim navrhované odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.

12.12.       Obchodník dodá opravený alebo vymenený tovar Kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu Kupujúci dodal reklamovaný tovar, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

12.13.       Kupujúci je oprávnený od Obchodníka požadovať primeranú zľavu alebo od Zmluvy odstúpiť, ak 1. Obchodník vadu odmietol odstrániť alebo ju neodstránil riadne, 2. vada na tovare sa prejavuje opakovane,3. vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, 4. Obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Kupujúceho.

12.14.       Obchodník nezodpovedá za vady spôsobené najmä nasledovným užívaním: mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním), v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

12.15.       Ak je reklamácia oprávnená, náklady, ktoré Kupujúci účelne vynaložil na oprávnenú reklamáciu, uhradí Obchodník Kupujúcemu na základe žiadosti, ktorú Kupujúci uplatní najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie reklamácie.

12.16.       Obchodník vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru, b) výmenou tovaru, c) vrátením kúpnej ceny tovaru, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, e) písomnou výzvou na prevzatie Predávajúcim určeného plnenia, f) písomným odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

POPREDAJNÝ SERVIS, OPRAVY

Robíme aj pozáručné opravy a servis, ktoré sú možné za vopred dohodnutú cenu, ktorú si dohodneme vopred so zákazníkom. Cena sa bude odvíjať podľa časovej náročností opravy a náhradných dielov.  Opravy sa pohybujú od sumy 2 eur + poštovné.

 

 

  1. MIMOSÚDNÉ RIEŠENIE SPOROV

10.1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

10.2. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

10.3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona o ochrane spotrebiteľa a zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.


  1. OCHRANA A SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

13.1.  Pri používaní e-shopu Obchodníka, vypĺňaní Objednávkového formulára a pri uzatváraní Zmlúv na diaľku dochádza k spracúvaniu osobných údajov Kupujúceho (ďalej len ako „dotknutá osoba“).

13.2.  Informácie o spracúvaní osobných údajov dotknutej osoby, ku ktorému dochádza v súvislosti s činnosťami Obchodníka a Kupujúceho v bode 1. VOP, sú zverejnené v osobitnej sekcii s názvom “informáciách o spracúvaní osobných údajov“ umiestnenej na e-shope Obchodníka. Viac o spracovaní a ochrane osobných údajov nájdete TU.  

13.3.  Obchodník dbá na to, aby spracúvanie osobných údajov dotknutej osoby bolo zákonné, spravodlivé a transparentné, a aby každé spracúvanie osobných údajov dotknutých osôb bolo vykonávané podľa predpisov o ochrane osobných údajov, a to Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní Osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), zákonom č. 18/2018 Z. z.  o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a súvisiacimi predpismi o ochrane osobných údajov.

13.4.  Obchodník má záujem na tom, aby spracúvanie osobných údajov Sprostredkovateľmi bolo vždy vykonávané v súlade s právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, preto na vzťahy so Sprostredkovateľmi uzatvoril osobitné zmluvy o poverení so spracúvaním osobných údajov (ďalej ako „Sprostredkovateľské zmluvy“)



  1. MIMOSÚDNE/ ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

14.1.  Kupujúci, ktorý je v postavení spotrebiteľa má v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov s cieľom zabezpečenia ochrany svojich spotrebiteľských práv v prípade, ak má za to, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva pri vzťahoch vyplývajúcich zo Zmluvy.

14.2.  Subjekty alternatívneho riešenia sporov nájde spotrebiteľ zverejnené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky.

14.3.  Orgánom alternatívneho riešenia sporov je aj Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk, email: ars@soi.sk., ktorá poskytuje všetky relevantné informácie na platforme https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi, prostredníctvom ktorej je možné podať aj návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

14.4.  Kupujúci, ktorý je v postavení spotrebiteľa má podľa Zákona o alternatívnom riešení sporov právo podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy RSO, ktorá je dostupná online na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm, v prípade, ak má za to, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva v súvislosti s poskytovaním služieb Obchodníkom.

14.5.  Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel... je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line)

 

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

15.1.  Obchodník si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho. V prípade zmeny týchto VOP, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom týchto VOP, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky Kupujúcim a prístupné na internetovej stránke  Obchodníka.

15.2.  Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je aj reklamačný poriadok.

15.3.  Kúpnu zmluvu je možné uzatvoriť prípadne aj v iných jazykoch, ak to nebude dôvodom k nemožnosti jej uzatvorenia.

15.4.  Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že si prečítal obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a porozumel ich zneniu.

15.5.  Tieto obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť ich zverejnením dňa 09.08.2024

15.6.  Tieto VOP nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu dňom uzavretia kúpnej Zmluvy.

 

YzVhNjVmMW